Στα χέρια των πολιτικών σαλτιμπάγκων , στο πλαίσιο της εγκαθιδρυμένης κατά καιρούς ιδεολογίας.
Γράφει: Ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος
Απόσπασμα από το Βιβλίο του Πολιτικής Εγκώμιον, Ηρόδοτος 2019
Το πρόβλημα στην πολιτική σκηνή σήμερα στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις χώρες και υπερεθνικές οντότητες που επαγγέλλονται την Δημοκρατία ως πολίτευμα διακυβέρνησης, τελούν σε πολύ μεγάλη απόσταση από αυτή την πραγματική Δημοκρατία, με θεσμούς στηριγμένους στη γνώμη, ως συγκέντρωση πρωτογενούς εξουσίας των πολιτών . Έτσι η εξουσία καθίσταται το «Εμόν Παίγνιον» στα χέρια των πολιτικών σαλτιμπάγκων στο πλαίσιο της εγκαθιδρυμένης κατά καιρούς ιδεολογίας και διαμορφούμενης εξουσίας του κράτους, της επανάστασης, του Πύργου, της γραφειοκρατίας και της ολιγαρχίας των αγορών στο σύγχρονο κόσμο. Ο τρόπος όμως με τον οποίο δικαιώνεται ο άνθρωπος, η ύπαρξής του, είναι η Πολιτική. Στο πεδίο όμως της μη Πολιτικής (τη μεταλλαγμένη ως Πολιτική, την οποία βιώνουμε σήμερα), η ηθική πολλάκις τίθεται ως ευγενές άλλοθι, ως ο αποτελεσματικός μηχανισμός εκείνος που σέρνει τους ανθρώπους απ’ τη μύτη και διαιρεί σε υποχείρια και σε εχθρούς ακόμη και λαούς με συνεκτικό πολιτισμικό ιστό όπως είναι οι Έλληνες.
Η σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα – Ευρώπη και διεθνώς, απαιτεί την τροφή του πραγματικού επαναστάτη, «την κόκκινη πιπεριά», τον επαναστάτη αλλαγής των θεσμών για την επάνοδο στην Πολιτική, και όχι σε υποκατάστατο αυτής. Μόνο τότε μπορεί να αναμένουμε το κάτι, πάνω στο απόλυτο τίποτα, της εγκαθιδρυμένης ιδέας της παγκόσμιας νέας τάξης πραγμάτων .Είναι αναγκαία η ειδική συμβολή μας στην επάνοδο της Πολιτικής, με τον άνθρωπο παρόντα και λέγοντα, αλλά και με τον άνθρωπο ως πολίτη πράττοντα.
Στον ορίζοντα αυτού που ορίζεται ως Πολιτική, τουλάχιστο για μας τους Έλληνες, θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη τα στοιχεία:
Ανεξαρτησία, Δημοκρατία υπό τους όρους της Κοινότητας, Πατριωτισμός, Δικαιοσύνη και Έθνος ως συνέχεια κοινού Πολιτισμού, ηθών και εθίμων, ως ελληνικός τρόπο ζωής.
Το απελευθερωτικό στοιχείο τίθεται επίσης, γιατί τόσο το κράτος, όσο και κατ’ επέκταση ο υπήκοος αυτού, έχουν τεθεί σε καθεστώς δουλείας. Κυρίως τίθεται όμως ως ζήτημα εθνικής ανεξαρτησίας, ανεξάρτητα αν υπήρξε εμμέσως καλώς ή κακώς συναίνεση δια του ενδοτικού πολιτικού κομματικού συστήματος εξουσίας.
Καταληκτικά θεωρούμε ότι αυτό που δεν προσδιορίζεται ούτε από αριστερά μα ούτε και από δεξιά, και θέτει το Λαό πάνω από αυτά, είναι ο Ανθρωπισμός με την Κοινότητα, την πατρίδα και την Πολιτική ως όρο της Δημοκρατίας.
Αυτά πράγματι, μόνο ένα Δημοκρατικό, Πατριωτικό Κίνημα, μπορεί να τα καταστήσει πραγματικότητα με την σύσταση της Δημοκρατικής Πατριωτικής Πολιτείας, με Εθνική ανεξαρτησία (σημαία και νόμισμα), Αναθέσμιση παντού (Θεσμοί - Δομές Πολιτείας), Λαϊκή Κυριαρχία, Δικαιοσύνη. Η Δικαιοσύνη δε, ως πρόβλημα Πολιτικής για την περίπτωση, τίθεται έντονα σήμερα επειδή σε αυτή έχει προσδοθεί μια απόλυτα γενική έννοια και περιλαμβάνει κάθε μορφή ύπουλης ιδεολογικής διαίρεσης στο πεδίο του σύγχρονου Democracy!!. Της σύγχρονης λεγόμενης αστικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας στην οποία το διαίρει και βασίλευε, των ιδεολογιών του καπιταλισμού και του αριστερού διεθνισμού - εθνομηδενισμού, διαμορφώνουν το πεδίο του κοινού παρονομαστή για το ίδιο αφεντικό, τη διεθνή ολιγαρχία, στην νέα τάξη πραγμάτων της παγκοσμιοποίησης.
Τα σύγχρονα ιδεολογικά άροτρα, με τούτο ή το άλλο όνομα επομένως, έχουν εξανδραποδίσει τον Άνθρωπο και τον έχουν φέρει σε κατάσταση κατάπτυστου, του κατακείμενου του 16ου Αιώνα π. Χ, σε κατάσταση nexum si dare της Ρωμαϊκής εποχής.
Η απελευθέρωση του Ανθρώπου από τα σύγχρονα δεσμά και τους ντόπιους δυνάστες και, την παγκόσμια ολιγαρχία, είναι το Πολιτικόν Ζητούμενο. Ένα ζητούμενο που κανείς δεν μπορεί πλέον να αγνοήσει.
Η ανάδειξη του Ανθρώπου, η ανάδειξη του Πολίτη, είναι η Νέα Πολιτική ».[…].
«Σήμερα για να επανέλθει η Πολιτική απαιτείται ένα Εθνικό Ψηφοδέλτιο για να οδηγηθεί και η Χώρα και ο Λαός στο ξέφωτο της Ιστορίας και να δικαιώσει τον απέραντο πολιτισμό των Ελλήνων,το φως της Οικουμένης.